• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ 
ارتقای رتبه ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشكی قزوین

دکتر سید مهدی میرهاشمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از ارتقای قابل توجه رتبه این دانشگاه در ارزشیابی  فعالیت‌های تحقیقات و فناوری خبر داد.

دکتر میرهاشمی اظهار داشت؛ دانشگاه در بین 68 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور رتبه 18   و در بین 25 دانشگاه تیپ دو رتبه 10 را کسب کرده است.

به گفته وی در ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری، دانشگاه در سه محور تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری و تولید فناوری بر اساس عملکرد سال 1399 مورد ارزشیابی قرار گرفته است که در دو محور ساختار و شاخص‌های تولید فناوری به ترتیب رتبه 5 و 4 را در بین دانشگاه‌های تیپ دو کسب کرده است.

ایشان با توجه به اهمیت این رتبه‌بندی  افزود خوشبختانه دانشگاه در شاخص‌های مطالعات کوهورت و بیوبانک و همچنین اخلاق در پژوهش‌های علوم پزشکی موفق به کسب رتبه اول  و شاخص اطلاعات و انتشارات علمی، مجلات و ترجمان دانش موفق به کسب رتبه هفتم کشوری شده است.

دکتر میرهاشمی این موفقیت را به خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت و ضمن قدردانی از زحمات فراوان اعضای هیات علمی، پژوهشگران و فناوران، دانشجویان و همچنین همکاران خود درمعاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود انشاالله با تدوام حمایت‌های ریاست دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، استفاده حداکثری از توان عزیزان دانشگاه و جذب نیروهای متعهد و متخصص بتوانیم در ارتقای رتبه علمی دانشگاه  با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0